Večernji list, 4.07.2005.
To što nam strani turisti obilaze indijske i kineske trgovine, nije reklama za Istru. Jer ako se gosti iz Istre, umjesto sa suvenirom koji priča o povijesti poluotoka, vraćaju u svoju zemlju s figuricama božanstava Dalekog Istoka, istarskim poduzetnicima ne služi na čast. No, zahvaljujući Udruzi Merlin ovoga će se ljeta u suvenirnici Arene, osim kamenih kažunića, amfora i sličnih suvenira, prodavati i male rimske maske po zoru na kamene maske s Malog rimskog kazališta iz Arheološkog muzeja Istre u Puli.
Rojc, 30.01.2005.
Dok vani šviće bura, iza hladnih hodnika Rojca mnoštvo djece i mladih uči, svira, vježba gimnastiku ili se zabavlja.
Najbolje je da »Rojc« obiđete između 16 i 18 sati, tada ima najviše aktivnosti, kazali su nam voditelji grupa dok smo dogovarali reportažu o aktivnostima u prostorima nekadašnje vojarne i sadašnjeg sjedišta brojnih udruga, tečajeva i aktivnosti. Želite li vidjeti kako se diše u »Rojcu«, treba pogoditi pravo vrijeme, inače vas dočekuju beskrajno dugi, prazni hodnici, a jedina je glazbena kulisa zastrašujuća bura koja se poigrava poluotvorenim prozorima.
Glas Istre, 2004.
Sezona bez svaštarskih štandova?
Nadmetanje za zakupce javnih površina za postavu naprava za prodaju suvenira, nakita, numizmatike, slika, za portretiranje, tetoviranje te prodaju sladoleda i pića provest će se napismeno, u zatvorenim omotnicama, odlučilo je Gradsko poglavarstvo.
Stiže sezona, a s njom i štandovi koji bi trebali obogaćivati kvalitetu turističkog proizvoda u našem gradu. Prijašnjih godina na njima su se po cijelom gradu nudile, jednom riječju, svaštarije, uglavnom sve osim autohtonih proizvoda. Nažalost, takva je ponuda i ispred Arene.