Novi list, 4.06.2009.
Manifestacija udruge Merlin održava se u cilju sprečavanja nelegalne prodaje nekvalitetnih suvenira kod Arene te poticanja izrađivanja kvalitetnih suvenira
Preko puta Arene, na lokaciji Nimfej, od lipnja do kraja rujna bit će postavljena dva štanda na kojima će se turistima nuditi autohtoni pulski suveniri – nakit, grafike, slike i keramika. Izložbeno-prodajnu manifestaciju pod nazivom »Izvorni sjaj pulske Arene« organizira udruga Merlin u suradnji s Gradom Pulom, pulskom Turističkom zajednicom te Istarskom županijom u sklopu projekta kreativnih radionica.
Glas Istre, 25.04.2009.
Teta, a kako se ti zoveš?
Kroz Jutarnji cvijet prošle su četiri generacije najmlađih Vodnjanaca. Međutim, iako je otvoren za svu djecu, dosad su njegove usluge koristili isključivo roditelji djece romske nacionalne manjine pa ih je i danas u centru upisano dvadesetero.
Već četvrtu godinu u sklopu pulske udruge Merlin na području Vodnjana djeluju dječje kreativne radionice pod nazivom Jutarnji svijet, a s ciljem poticanja najmlađih da nauče različite vještine - šivanje, modeliranje, crtanje - i steknu inicijativu kreativnosti i inovativnosti usmjerenu prema stvaranju.
Glas Istre, 7.04.2009.
U tijeku su upisi na edukativnu radionicu »Rimski osmjesi« u sklopu koje se obradom gline, keramike i gipsa izrađuju rukotvorine na temu kulturno-povijesne baštine iz rimskog perioda Pule.
Cilj radionice je približavanje spomenika, građevina i povijesno-umjetničkih predmeta iz lokalne povijesti grada te uključivanje građana u osmišljavanje i poticanje promjene u produkciji gradskih suvenira.
Glas Istre, 1.06.2006.
Šest štandova sa suvenirima za bolji turistički imidž
Ideja je proizišla iz radionica koje je udruga Merlin organizirala za žene, romsku djecu i osobe s posebnim potrebama namijenjenih očuvanju starih zanata. Radionice rukotvorina pokrenute su prema motivima koji su tematski, povijesno-kulturološki i estetski, u skladu s istarskim, hrvatskim i širim mediteranskim podnebljem.
Jutarnji list, 5.05.2006.
Propao je još jedan u nizu natječaja za originalni gradski suvenir koji je pokrenula pulska Turistička zajednica.
Unatoč solidnoj novčanoj naknadi i osobnim pozivima upućenima na adrese umjetnika, dizajnera i ostalih kreativaca, Pula nije dobila prototip originalnoga gradskog suvenira te bi se zaista moglo dogoditi da brojni turisti i dalje budu osuđeni na kupovinu kiča, koji nema ništa zajedničko s ovim podnebljem.